Los bericht bekijken
  #4  
Oud 18 oktober 2006, 15:13
jekkie jekkie is offline
Lid
 
Geregistreerd: 10 oktober 2006
Berichten: 22
jekkie is on a distinguished road
Standaard Re: Blijf het proberen!! graag commentaar, brief pedagogisch medewerk.

Klopt. Hier is de brief nog een x


Geachte mevrouw .........,

Een creatieve openingszin? Hopelijk volstaat het ook door u te laten weten dat ik dolenthousiast ben over de vacature van pedagogisch medewerker, die ik vond op uw website.

Na het afronden van de Pabo, ben ik nu een jaar werkzaam als invalkracht in het basisonderwijs. Deze job vervul ik met veel plezier, maar toch blijf ik zoeken in de richting van de jeugdhulp. Werken met kinderen is mijn passie. Ik vind het geweldig om kinderen bezig te zien, ze iets te leren en te helpen. Kortom ze verder te helpen in hun ontwikkeling. Het uitdagende aan de functie die u biedt is dat ik mij mede verantwoordelijk kan stellen voor kinderen waarbij de ontwikkeling, opvoeding en verzorging door verschillende omstandigheden in de weg staat. Hier zal ik me dan ook voor de volle 100% voor gaan inzetten.

Met competentiegericht werken heb ik tijdens mijn studie ervaring opgedaan. Ik vind het erg belangrijk om de aandacht te richten op de mogelijkheden van het kind zelf. In het onderwijs heb ik zelf mogen ervaren dat stimuleren en motiveren erg belangrijk is voor de ontwikkeling en het zelfvertrouwen van kinderen.

Werken in een team vind ik erg prettig en stimulerend. Ik ben collegiaal, flexibel en ondervind het belang van een open communicatie. Mijn visie op samenwerken is dat je met zijn allen meer kunt dan alleen en dat je bovendien veel van elkaar kan leren.
U biedt dé kans om een nieuwe weg in te slaan waarbij ik mij persoonlijk verder kan ontwikkelen en de kans zie ervaring op te doen in de jeugdhulp.

Ik zou het op prijs stellen om uitgenodigd te worden voor een gesprek. Waarin ik u instelling beter leer kennen en ik mijn brief en motivatie verder kan toelichten.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren