Los bericht bekijken
  #2  
Oud 12 januari 2013, 01:47
Maarten_W Maarten_W is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 27 maart 2012
Berichten: 158
Maarten_W is on a distinguished road
Standaard

Beste Truus,

Wat zou er gebeuren met het forum wanneer iedereen zijn of haar brief nadat ze feedback hebben ontvangen zouden verwijderen, denk je?

Ik denk dat wanneer dat zou gebeuren het forum binnen no-time een compleet nutteloos - en onleesbaar ding zou zijn en dus een wisse dood zou sterven. Het forum heeft tot doel elkaar te helpen bij het schrijven van een goede sollicitatiebrief, daarbij is niet alleen feedback op jouw eigen brief een welkom hulpmiddel maar ook brieven die door anderen geschreven zijn. Misschien heb jij wel een prachte formulering gevonden voor een probleem waar iemand anders al uren mee worstelt in z'n brief. Als jij jouw brief verwijdert zou je die ander de kans ontnemen iets te leren. Je krijgt dan een situatie waarin alleen jij hulp wil hebben en je de ander feitelijk ondersteuning ontzegt.

Op het forum gelden een paar regels - een daarvan is dat je de brief die je plaatst moet anonimiseren, iets wat jij volgens mij prima hebt gedaan. Ik ben dan ook nieuwsgierig naar je motivatie waarom jouw brief van het forum zou moeten verdwijnen?

Maarten