Los bericht bekijken
  #1  
Oud 25 februari 2008, 17:55
gerasmus gerasmus is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 25 februari 2008
Berichten: 3
gerasmus is on a distinguished road
Stuur een bericht via Instant Messenger naar gerasmus Stuur een bericht via MSN naar gerasmus Stuur een bericht via Yahoo naar gerasmus Stuur een bericht via Skype™ naar gerasmus
Standaard PC-monteur wilt UML/RUP-certificering

Hallo daar, ik ben niet Nederlands en jammer dus voor 't taalgebruik. Zuid-Afrikaans.

Geachte forum leden, ik ben ICT'er met name werkt ik in het hulpverlening op het 'desktop support' niveau.
Achtergrond: Ik ben zeer ervaren met Windows XP, Blackberry, MS Office en heb ook drie jaar op het 'trading floor' gewerkt van 'n enorme Amerikaans bank. Dus heb ik ook nog 'n groote kennis van internationale markten en financies. Ik weet dus waarom rentekoersen, CDO's, sub-prime en dies meer gaan.
Ik heb ook ITIL Foundation afgerond. Op het juiste moment werkt ik als 'freelancer' tegen een zeer goede uurlijkse tarief. Probleem is echter dat ik vooral in het toekomst hier kunne 'vastval', dus voor altijd als desktop support wilt ik niet meer werkt.
Vooral stel ik belang in het opzet en analisering van systemen. Hoe werkt dit dan ? Ik stel vooral belang om het onderzoek en verbetering van bestaande processesen of ontwikkeling/verbetering van huidige proceessen.
Ik heb het niet meer om PC monteur te zijn. Ik weet alles van WinXp, moederborden, CPUs en dies meer (sogenaamde 'PC Whizzkid') en kunnen het zelf repareren indien nodig.

Ik heb al gehoor van RUP/UML. Welke soort van certifisering bestaan er ? Ongelukkig ken ik niemand die dit soort van werk verricht.
Ik luister ook veel na podzendingen in verband met bestuursvaardigheden, entrepeneursschap en dies meer (www.manager-tools.com, www.thepmpodcast.com, www.venturevoice.com, http://edcorner.standford.edu)

Ik ben 36 jaar oud, geen kinderen, geen schuld (ja, zero, geen schuld), geen hypotheek en in zeer goed financiële toestand. Ik ben huidiglik nog in diens als freelancer. En ten laatse, ik woon en werkt in Londen en heb sopas mij britse paspoort ontvang.
Met als einddoel wilt graag in Nederland of Vlaanderen vestig. Ik vind Vlaamse land en taal mooi.
Op gond van mij profiel, kunnen jullie met enige voorstelle na voren kom ?
Met citaat reageren