Los bericht bekijken
  #2  
Oud 9 april 2012, 14:44
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard

Ik heb vooral wat taaldingetjes. Voor mijn gevoel is het verder wel een goede sollicitatiebrief.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Danique Bekijk bericht
verkoop en serviceadviseur particulieren
verkoop- en serviceadviseur, met een koppelstreepje (want het gaat om de samenstelling verkoopadviseur). 'Particulieren' zou ik hier met een hoofdletter schrijven, want het is een functietitel, niet het gewone woord.

Citaat:
Aangezien mij de functieomschrijving enorm aanspreekt
De woordvolgorde moet andersom: "Aangezien de functieomschrijving mij enorm aanspreekt".

"zeer" is wat meer nette schrijftaal dan "enorm".

Citaat:
Na mijn MEAO opleiding differentiatie bank en verzekeringen
Dit is een wat ongestructureerde rij losse woorden. 'meao' moet met kleine letters, er moet een koppelstreepje tussen, 'Bank' denk ik met een hoofdletter, want het is een titel. En ik zou wat leespauzekomma's invoegen. Zodoende krijg je:

"Na mijn meao-opleiding, differentiatie Bank en Verzekeringen, succesvol te hebben afgesloten ..."

Citaat:
de ING bank
Het merk was dacht ik "ING Bank" (hoofdletter) en uit respect voor het merk zou ik er geen "de" voorzetten.

Citaat:
Gelukkig bleef 1 element hetzelfde het klantencontact en het service verlenen d.m.v. het adviseren, informeren en uiteindelijk afsluiten van een verkooptransactie.
"Gelukkig bleef één element hetzelfde: het klantcontact ..."
__________________
René
Met citaat reageren