Los bericht bekijken
  #2  
Oud 31 oktober 2010, 11:29
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Brief

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RoosJ Bekijk bericht
Goedemorgen,
Wie wil er eens naar deze brief kijken en tips geven?

Beste Roos, ik heb Communicatie en Marketing gestudeerd en wil graag reageren op je brief
Geachte heer/mevrouw,

Begin een brief nooit met Ik; beter is 'Naar aanleiding van uw advertentie.... stuur ik u deze brief met CV of iets dergelijks'

'In mijn baan als management assistent heb ik ervaring opgedaan met diverse secretariële werkzaamheden die goed aansluiten bij de door u gewenste competenties en vaardigheden van uw communicatiemedewerker. Daarnaast start ik op 6 december 2010 met de opleiding Communicatie, Marketing en Management die onder andere mijn creativiteit, mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden verder zal verdiepen.'

'Mijn ervaring als management assistent in combinatie met deze opleiding lijken mij een goede basis om bij uw bedrijf aan de slag te gaan als Communicatiemedewerker. Ik ben klantgericht, leergierig, flexibel en weet van aanpakken'

heel goed om je sterke punten te benadrukken

Je ervaring met MS office en Powerpoint blijkt als het goed is wel uit je CV, dat hoef je niet in de brief op te nemen.

er komt veel ik en mijn voor in je brief, probeer aan te geven wat Zij aan jou hebben. Je laat nu wel jouw interesse blijken maar niet wat zij er aan hebben om jou aan te nemen

Graag licht ik mijn motivatie en CV verder toe in een gesprek.


Met vriendelijke groet,
Ik hoop dat je er wat aan hebt, succes met solliciteren!
Met citaat reageren