Discussie: functioneel cv
Los bericht bekijken
  #2  
Oud 9 februari 2008, 11:41
wieteke's schermafbeelding
wieteke wieteke is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 februari 2008
Berichten: 220
wieteke is on a distinguished road
Standaard Re: functioneel cv

Dag Anoniem,

Goed van je dat je een stap wilt zetten naar een baan waarvan je het gevoel hebt dat die goed bij je past. Het is ook heel goed mogelijk om een carriereswitch te maken, zeker omdat je van plan bent een HBO opleiding te gaan volgen.
Ik vind het stuk waarin je je missie schrijft erg goed, daarin geef je aan waarom je een ander pad in wilt slaan en waarom jij denkt dat dat bij je past.
De rest van het CV vind ik heeeeel veel tekst, ik denk dat de gemiddelde P&O-er de tijd niet heeft of neemt om dat allemaal te lezen. Ik raad je aan om de rest een "gewoon" puntsgewijs CV van je werkervaring en je opleiding te maken. Je kunt wel die dingen eruit lichten waarvan jij denkt dat ze aansluiten bij de nieuwe stap die je wilt zetten. Zeker in de zorg sector (maatschappelijk werk) is een stuk levenservaring van groot belang en die heb je!. Ik denk echt dat het je lukt om een baan te vinden in de door jou gewenste richting met de opleiding die je wilt gaan volgen en de ervaring die je hebt. Misschien moet je wel onderaan de ladder beginnen, maar naar mijn idee is daar niets mis mee.
Heel veel succes!
__________________
Wieteke van Heun - de Roos
www.wietekederoos.nl
Ik help zorgorganisaties met het ontwikkelen, organiseren en coördineren van leerinterventies zodat de medewerkers een leven lang kunnen leren en hun deskundigheid blijvend kunnen vergroten.
Met citaat reageren