Los bericht bekijken
  #1  
Oud 27 september 2011, 02:43
altus altus is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 21 september 2011
Berichten: 3
altus is on a distinguished road
Standaard Underdog wil positie teamleider

volgende maand gaat onze teamleider doorgroeien naar een hogere functie binnen ons bedrijf. Het is gewoonte binnen het bedrijf dat er eerst intern word gekeken. Nu zijn er 2 geschikte kandidaten, namelijk ik en een collega.
Nu is mijn collega iemand bij wie het allemaal heel natuurlijk gaat. De werkzaamheden en het bedrijf heeft ie heel snel eigen gemaakt. Hij is erg open en praat met de schoonmaker tot aan de directeur. In de 4 mnd dat hij hier werkt ken hij iedereen en iedereen kent hem. Hij is zo iemand met een natuurlijk charisma. Als je zeg maar vanuit het kantoor over de werkvloer kijkt valt hij wel gelijk op in positieve zin.
Ik ben dan weer iemand die het tegenover gestelde is. Ik doe alles via het boekje en heb alles echt moeten leren. Ik ben wat rustiger en minder open vergeleken met hem. En om eerlijk te zijn weet pas sinds 2 maanden hoe de schoonmaker heet terwijl ik er al 6 jr werk en heb de directeur nooit gesproken. Ik heb wel het voordeel dat ik mijn opleiding heb afgerond 4jr geleden. En mijn productkennis is iets groter dan dat van hem. Als mijn collega's iets moeten weten komen ze vaak als eerst naar mij.
Voor de rest allround gezien doen we beiden ons werk boven gemiddeld goed. beiden goede beoordelingen gekregen. En we zijn beiden geschikt voor de functie

Volgens vele ben ik van ons 2 de underdog. Hoe kan ik hem toch 'verslaan'' over 2 weken bij de gesprekken?
Met citaat reageren