Los bericht bekijken
  #2  
Oud 15 mei 2014, 10:45
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Soort van gevolgde studie

Hallo Cumali,

Het probleem waar je mee zit, of misschien mee zat, komt voor bij meer mensen dan je denkt. Studies volgen voor beter werkzekerheid is geen slechte zet, maar ben je wel zeker dat je weet naar welk soort werk je zoekt ? Er zijn wel banen waar je met hart en ziel mee kan werken maar dat is voor iedereen anders. Voor de een is dat IT, voor de ander is dat horeca, enz.. Als je niet weet wat voor soort werk je hart naar op zoek is dan blijf je maar banen vinden die een toekomst hebben, maar niet voor je hart en ziel.

Gezien van alle studies die jij gevolgd hebt, lijkt het mij dat 'Welzijn' de soort is waar je naar moet zoeken. Je hebt 'Life Coaching' gevolgd en dat is deel van je welzijn. Net zoals 'communicatie training + master', 'persoonlijke ontwikkeling' en je 3 jaren ervaring als coach. Je management studie en je ervaring als verkoper en manager zijn, in mijn ogen, een mooi pluspunt om in welzijn te werken of zelfs een welzijn te starten.

Er zijn veel kinderen, jongeren en volwassenen die dit soort hulp echt nodig hebben, geloof me.

Ik wens je veel succes en moed toe, Alexander
Met citaat reageren