Los bericht bekijken
  #37  
Oud 10 juli 2010, 10:56
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Advies voor mijn CV en sollicitaties?

Misschien reageerde ik nogal direct en niet op een manier waar jij verder mee kan.

Dan maar anders: het lijkt me verstandig dat je niet een vraag stelt op dit forum maar eerst eens gaat kijken wat voor informatie er op dit forum staat over cv en brieven. Dat staat er vaak wel algemeen, maar je hebt veel voorbeeldbrieven. Aan de richtlijnen voor brieven die hier op het forum staan zou ik me maar houden. Je krijgt dan een goede korte brief.

Misschien vind je het lastig om je de zaak toe te passen op je eigen brief, maar je hebt dan veel meer kennis in huis m met de brief aan de slag te gaan. Zo hoeven mensen die hier anderen willen helpen veel minder in herhaling te vallen. Je kunt dan ook meer met het commentaar dat je krijgt.

Niet dat ik dan verwacht dat je geen vragen hebt, natuurlijk wel, maar ze worden wat concreter. En uiteindelijk zul je een volgende keer dan ook beter in staat zijn om zelf aan de slag te gaan met je brief. Er valt heel veel te leren van het kijken naar de brieven en cv's van anderen op deze site.

Dit lijkt me toch een heel praktische en bruikbare tip.
Met citaat reageren