Los bericht bekijken
  #1  
Oud 21 november 2006, 10:59
Cobie Cobie is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 21 november 2006
Berichten: 2
Cobie is on a distinguished road
Wink Sollicitatiebrief voor Telefonist/Receptionist

Hallo,
Ik zou het fijn vinden als iemand mijn sollicitatiebrief wilt lezen en reacties - tips hierop wilt geven. Liefst zo snel mogelijk. Het is een vacature als telefonist/resceptionist bij een Zorggroep.
Hartelijk bedankt.

------, 21 november 2006


Betreft: vacaturenummer ------


Geachte heer/mevrouw,

Ik las op de website van www.------------dat u op zoek bent naar een receptionist/telefonist binnen --------------.
Na het telefoongesprek vandaag met -----------ben ik zeer geďnteresseerd geraakt in deze functie.

Ik zou graag bijdragen aan de hulpverlening van mensen door hen een prettig en warm onthaal te bieden.
Het contact met mensen in combinatie met administratieve taken is voor mij enorm boeiend.
In mijn laatste baan ben ik allround werkzaam geweest in diverse administratieve taken die nauw aansluiten bij de gevraagde
taken voor de functie receptionist/telefonist.

Ik bezit een zeer goede kennis met geautomatiseerde systemen en door mijn nieuwsgierigheid maak ik mij nieuwe administratieve processen gemakkelijk eigen.
Mijn kwaliteiten zijn zelfstandigheid, accuratesse, discipline, flexibel, tevens bezit ik een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Ik ben collegiaal en klantvriendelijk en bezit goede communicatieve vaardigheden en ben representatief en stressbestendig
Het bijgevoegde Curriculum Vitae geeft een goed overzicht van mijn opleidingen en werkervaringen

Ik zie met belangstelling uit naar uw reactie en hoop van harte dat deze sollicitatie tot een uitnodiging zal leiden.


Met vriendelijke groet,



---------------


Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren