Los bericht bekijken
  #2  
Oud 25 juni 2015, 15:02
Change Change is offline
Lid
 
Geregistreerd: 25 juni 2015
Berichten: 5
Change is on a distinguished road
Standaard

Wat een mooie bondige brief.

Wat mijn allereerst wat opvalt aan je brief, maar ook aan je schrijfstijl is de afwezigheid van leestekens. Ikzelf ben ook geen grammaticawonder maar wellicht dat iemand anders dat wel is op dit forum.

hieronder verder wat aanpassingen in je brief, hoor graag of je hier wat mee kunt!
-----------------------------------------------------------------------------------
(naam bedrijf)
(adres brijf)
(postcode + plaats bedrijf)

(mijn naam)
(adres )
(postcode + plaats)
(mijn e-mailadres)
(telefoonnummer)

(plaats + datum verstuurd)

Betreft: sollicitatie Assemblagemedewerker

Geachte, Mevrouw.

Op de website ****** staat een personeelsadvertentie/vacature zou hier netter staan waar u op zoek bent naar een Assemblagemedewerker.
Op dit moment ben ik op zoek naar een nieuwe werkomgeving en deze vacature lijkt me leuk om werkervaring op te doen.

Ik heb jaren gewerkt als Allround Machinale Houtbewerker bij (naam oude werkgever), (plaats oude werkgever), maar door het failliet gaan van (naam oude werkgever) ben ik momenteel werkloos.
Ben bij (naam oude werkgever) begonnen als productiemedewerker en heb daar in begin allerlei werkzaamheden gedaan zoals ramen en deuren opsluiten. Bij (naam oude werkgever) ben ik begonnen als productiemedewerker. Binnen deze functie voerde ik verschillende werkzaamheden uit zoals ramen en deuren opsluiten.

Daar dit iets heel anders is dan de rijwielbranche lijkt mij het een uitdaging om hier in ervaring op te doen . waarom wil je hierin ervaring opdoen? Het feit dat dit een andere branche is, is voor de recruiter bekend, maar de overeenkomsten wellicht niet? Je hebt bijvoorbeeld wel systematisch leren werken volgens protocollen enz. enz. enz. Wat heb jij mensen te bieden vanuit jou oude branche?

Ik ben erg flexibel in de omgang en heb geen 9 tot 5 mentaliteit.
Ik hoop dat u door deze brief interesse in mij hebt gekregen. ik vind deze zin persoonlijk gezien wat te afwachtend en onderdanig. Ik zou deze zin in zijn totaliteit schrappen
Uiteraard wil ik een en ander graag toelichten in een persoonlijk gesprek. Graag licht ik mijn motivatie/enthousiasme toe in een persoonlijk gesprek

Met vriendelijke groet,

(mijn naam)

Bijlage: curriculum vitae.
Met citaat reageren