Los bericht bekijken
  #1  
Oud 22 maart 2009, 20:11
jitsketje jitsketje is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 22 maart 2009
Berichten: 2
jitsketje is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie Stage Pedagogisch medewerkster in een ziekenhuis?

Hallo,

Op het moment ben ik 2de jaars HBO Pedagogiek student in Leeuwarden en volgend jaar in mijn 3de leerjaar zal ik 10 maanden lang 4 dagen in de week stage moeten lopen. Mijn droom al van jongs af aan is werken als Pedagogisch Medewerkster in een ziekenhuis. Heb daarop ook vooral mijn sollicitatie brieven geschreven voor een stage plek voor in mijn 3de jaar.

Nu ben ik uitgenodigd voor een gesprek in het UMCG Beatrix Kinderziekenhuis. Ben super blij dat ik op gesprek mag komen, aangezien er sowieso maar 6 zouden worden uitgenodigd voor een gesprek. Dus die selectie heb ik al achter de rug.

Er mogen 6 op gesprek en in totaal is er maar 1!! plek te vergeven. Nu ben ik best zenuwachtig en vraag me erg af wat ik kan verwachten en wat ze zoeken. Er moeten toch nog 5 afvallen en natuurlijk hoop ik dat ik die ene zal zijn die deze super stage plek weet te bemachtigen. Omdat ik dit zo ontzettend graag wil, wil ik me goed voorbereiden op dit gesprek en vandaar dus dit topic.

Wie hebben er weleens gesolliciteerd op dezelfde functie? Wie werkt er als pedagogische medewerkster in een ziekenhuis? Waar moet ik opletten? Hoe kan ik me goed voorbereiden? Enz..

Hoop dat jullie me een beetje op weg kunnen helpen!

Groetjes, Jitske.
Met citaat reageren