Los bericht bekijken
  #1  
Oud 14 november 2010, 18:03
tara tara is offline
Lid
 
Geregistreerd: 10 april 2007
Berichten: 12
tara is on a distinguished road
Standaard Input gevraagd open sollicitatie teamleider zorg

Omdat ik bezig ben met de afronding van mijn middlemanagement opleiding wil ik ook graag solliciteren in die richting. Alleen zijn er op dit moment geen openstaande vacatures. De thuiszorgorganisatie in mijn regio biedt wel de mogelijkheid tot een open sollicitatie. Maar om dan een goede indruk achter te laten wil ik wel een goede brief afleveren dit is wat ik tot nu toe op papier heb. Graag jullie ideen hierover, bedankt!:


Geachte meneer en/of mevrouw,

Steeds meer mensen keren de zorg de rug toe. Ik wil dit echter niet doen.
In mijn optiek biedt de zorg een grote uitdaging, er is veel ruimte voor ontwikkeling en carričremogelijkheden.
Daarom wil ik dan ook langs deze weg mijn interesse kenbaar maken voor een functie als teamleider extramuraal.

In mijn huidige baan ben ik regelmatig werkzaam als dagcoördinator. In die rol ben ik verantwoordelijk voor de werkplanning en ondersteuning aan collega's. Omdat mij dit goed ligt en ik mij er verder in wilde ontwikkelen ben ik gestart met een opleiding middlemanagement voor zorg en welzijn. Deze zal ik in februari 2011 afronden. Communicatief, flexibel en stressbestendig zijn een aantal van mijn karaktereigenschappen die goed aansluiten bij een baan als teamleider.
Verder heb ik door mijn huidige baan veel ervaring opgedaan in de ouderenzorg en de zorg aan chronische patiënten. Deze ervaring zal in de thuiszorg ook goed van pas komen.

Ik solliciteer bij naam organisatie omdat ik mij goed kan vinden in de missie om de mens centraal te laten staan om zodoende een betere kwaliteit van zorg te kunnen bereiken.
Mocht er binnenkort in uw bedrijf een functie vrijkomen die past bij mijn opleiding en ervaring dan houd ik mij aanbevolen. Ik ben vanzelfsprekend bereid mijn brief nader toe te lichten in een gesprek.


Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren