Los bericht bekijken
  #1  
Oud 29 januari 2009, 21:42
Erik33 Erik33 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 28 januari 2009
Berichten: 1
Erik33 is on a distinguished road
Standaard HBO bedrijfseconomie in deeltijd

Hallo studenten. Mijn naam is Erik en ik wil in september 2009 een deeltijdstudie HBO BE gaan doen.

Naast een baan is het natuurlijk best zwaar, maar ik red dat wel. Toch wat vragen.

Elk jaar heb je 4 perioden van elk 10 weken.

1. Is het duidelijk wat er gedaan moet worden in die 10 weken? Qua stof e.d. wat er allemaal gestudeerd en uitgevoerd moet gaan worden. Als ik dat ook nog zelf moet uitzoeken. Heb namelijk een aantal jaren geleden de LOI geprobeerd, maar dat is echt geen doen ook omdat je nooit avondlessen hebt en daardoor ook nooit snel advies kan vragen. Bij INHOLLAND waar ik de deeltijdstudie wil gaan doen heb je maximaal 2 avonden in de week lessen van 18:15 - 22:15 dat is wel een goede stimulans om je medestudenten regelmatig te spreken. Natuurlijk moet je zelfstandig werken en dat is geen probleem, maar een beetje duidelijkheid is wel fijn omdat het al zo zwaar is naast een full-time baan i.p.v. full-time met je studie bezig te zijn.

2. Ik heb dan het plan om elke dag om 17:00 naar huis te gaan van mijn werk en enkele uren per avond (+/- 2 uur) te besteden aan mijn studie. Hoeveel uur ben je nou gemiddeld bezig per week?

Ik hoop dat jullie me wat meer info kunnen geven al dan niet uit eigen ervaring.


Groet,


Erik
Met citaat reageren