Los bericht bekijken
  #3  
Oud 23 juni 2013, 12:08
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard

Dit vind ik rare formuleringen:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maeve Bekijk bericht
Als geboren bruggenbouwer brengt het samenbrengen van de uiteenlopende wensen van klant en uitvoerder tot een door iedereen gedragen traject me veel voldoening.[...]
Niettemin ik veel voldoening haal uit mijn huidige job ben ik klaar voor een nieuwe uitdaging.[...]
Ik wil heel graag mee timmeren aan de weg die het kersverse Erfgoedhuis is uitgegaan.
Probeer het eens in spreektaal, of in ieder geval actieve zinnen, te herformuleren.

Verder vind ik je brief wat te gretig, je wilt te graag en formuleert vanuit het ik-perspectief:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maeve Bekijk bericht
Ik kijk al een tijdje uit naar een functie bij Erfgoedhuis die me op het lijf geschreven is [...]
Niettemin ik veel voldoening haal uit mijn huidige job ben ik klaar voor een nieuwe uitdaging. [...]
Het zou een ontzettend mooie kans zijn om me ook beroepsmatig verder te ontplooien in de ruimere erfgoedsector. [...]
Ik wil heel graag mee timmeren aan de weg die [...]
zie ik uw uitnodiging voor het vervolgtraject van deze sollicitatie met veel plezier tegemoet.[...]
Ik kijk uit naar de kans mijn visie over deze baan verder toe te lichten.
Probeer dat eens om te bouwen naar het perspectief van de werkgever. Ik lees in je brief weinig over het soort medewerker dat deze werkgever zoekt en hoe jouw kwaliteiten in dat licht relevant zijn.

Je gebruikt twee keer het woord 'visie', met andere betekenis. Dat klinkt wat parmantig, zeker als je de werkgever jouw visie op zijn baan komt toelichten. Dat laatste zou ik anders formuleren
__________________
René
Met citaat reageren