Discussie: Administrateur
Los bericht bekijken
  #1  
Oud 11 juli 2007, 17:00
Erodus Erodus is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 11 juli 2007
Berichten: 3
Erodus is on a distinguished road
Standaard Administrateur

Hey,

Ik wil graag tips en hints over mijn brief, ik heb nu al enkele briefen verstuurd maar zonder succes. Misschien dat julie mij kunnen helpen zodat ik wel wordt uitgenodigt!

Alvast bedankt voor julie reacties.

Vacature
*** Bouw BV is een middelgroot bouwbedrijf actief op het gebied van wegenbouw, nieuwbouw, verbouw, onderhoud, renovatie, utiliteitsbouw. Onze opdrachtgevers zijn woningcorporaties, bedrijven, overheid/semi-overheid, particulieren en argrarische sector.

Voor onze administratie onstaat binnenkort de vacature van
ADMINISTRATEUR (M/V)

Standplaats
Veendam

Functieomschrijving

* Verzorgen financiële administratie
* Aanleveren gegevens voor onze externe loonadministratie
* Voorbereiden jaarrekening
* Verzorgen managementinformatie
* Opstellen belastingaangiftes

Functie-eisen

* Minimaal MBO opleiding
* Enige jaren ervaring in soortgelijke functie
* Kennis van Exact, Excel en Word
* Communicatief vaardig in woord en geschrift
* Goede algemene computerkennis

Brief

Naam
Adress
Postcode + Plaats

Naam Bedrijf
Adress Bedrijf
Postcode + Plaats bedrijf

plaats, datum

Betreft: Dagblad van het Noorden, 7 juli 2007.


Geachte heer/mevrouw,

Met veel interesse las ik uw vacature in het dagblad van het Noorden van zaterdag 7 juli 2007, en wil ik mij als kandidaat beschikbaar stellen voor de functie van administrateur binnen u bedrijf.

Enthousiast en leergierig, zo kun je mij omschrijven. Na vorig jaar mijn diploma als boekhoudkundig medewerker behaalt te hebben besloot ik in de avonduren nog bij te leren tot administrateur. Overdag ben ik gaan werken om ervaring op te doen. Met nu mijn diploma als administrateur op zak ben ik vol enthousiasme op zoek naar een leuke baan in die functie.

Als werkenadministrateur bij ***bouw te hebben gewerkt heb ik ervaring op kunnen doen in de bouw. Mijn taken waren vooral het controleren van facturen en ik heb dus al enige productkennis van de bouw.
Op school heb ik altijd met exact gewerkt, en ben dus al bekent met het programma. Word en Excel zijn voor mij ook geen enkele moeite evenals mijn algemene computer kennis.
Ik probeer altijd zo duidelijk mogelijk te zijn en hou van netheid.

Ik zie uw uitnodiging voor een gesprek met veel plezier tegemoet en kijk uit naar de kans mijn enthousiasme over deze baan verder toe te lichten.


Met vriendelijke groet,





Naam


Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren