Discussie: Administrateur
Los bericht bekijken
  #6  
Oud 19 juli 2007, 01:02
Erodus Erodus is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 11 juli 2007
Berichten: 3
Erodus is on a distinguished road
Standaard Re: Administrateur

zoiets?
ik ga ze morgen nog even bellen en daarna gaat hij de post op. Dus alle tips zijn nog welkom


Geachte heer xxx,

Toen ik uw vacature in het Dagblad van het Noorden van zaterdag 14 juli las dacht ik, dit is echt iets voor mij. In deze brief laat ik u weten waarom.

De financiële administratie ligt mij wel, ik werk graag met cijfers en ben netjes en accuraat. Ook ben ik geďnteresseerd in de bouw wereld en dit lijkt voor mij dan ook de perfecte baan.

Ik ben 20 jaar en heb net mijn diploma voor administrateur afgerond. Tijdens mijn opleiding heb ik stage gelopen bij Smead. Ik was daar verantwoordelijk voor het inboeken van de facturen. De facturen voor productie controleerde ik zelf. Ik maakte ook de betaallijsten klaar die vervolgens door de financieel manager werden goedgekeurd, en daarna betaald. Met mijn diploma als boekhoudkundig medewerker ben ik ‘s avonds door gaan leren voor administrateur en overdag aan het werk gegaan als werkenadministrateur bij Gevekebouw. Daar zorgde ik dat de bonnen bij de goede facturen kwamen. De aantallen en prijzen klopte, en de facturen met de juiste code werden geboekt en verwerkt.

Als werkenadministrateur bij Gevekebouw te hebben gewerkt heb ik al kennis van de bouw kunnen opdoen. In mijn opleiding maakten we gebruik van Exact, ik ben dan ook goed bekend met het programma. Zowel Word als Excel heb ik in mijn opleiding en bij Smead en Geveke bijna dagelijks gebruikt en kan er zeer goed mee overweg. Door opgegroeid te zijn met computers is mijn algemene kennis ervan ook meer dan goed. Mijn communicatieve vaardigheden zijn ook hard gegroeid tijdens met stage en de periode bij Geveke.

Ik hoop u er van te hebben overtuigt om mij uit te nodigen voor een oriënterend gesprek, waar ik mijn brief en cv nader kan toelichten.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren