Los bericht bekijken
  #2  
Oud 28 februari 2006, 14:10
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard Re: wie wil mijn sollicitatiebrief afbranden?

Betreft: open sollicitatie

Geachte heer/mevrouw <altijd de naam vermelden>,

Van een kennis --- die medewerker is in één van uw Aldi-vestigingen (is het niet beter om gewoon zijn of haar naam te noemen?) kreeg ik te horen dat er bij u misschien nog een functie open is voor orderpicker. Aangezien ik op zoek ben naar een fulltime baan, en ik ervaring heb in orderpicken besloot ik u aan te schrijven.

Ik heb enige maanden bij Kaemingk te Aalten gewerkt als orderpicker van kerstartikelen. Ik reed met een elektrisch wagentje door het magazijn en stapelde de producten die op de orderpicklijst stonden op pallets. Ook heb ik bij Karpi te Aalten gewerkt als <functie>. Een onderdeel van mijn taak was het orderpicken van tapijten uit het magazijn.

Ik ben een gemotiveerde jonge man, die met plezier zijn werk doet en flexibel is met zijn werktijden. Ik vind het niet erg om een uurtje eerder te beginnen of een uurtje later te eindigen, ook ben ik ben goed in het mijzelf gemotiveerd houden onder het werk.

In het verleden heb ik het werk als orderpicker met veel plezier gedaan en ik hoop dat ik ook bij u met plezier aan de slag zal mogen gaan.

Graag zou ik in een persoonlijk gesprek met u meer van de functie en uw bedrijf te weten komen en mogelijkheden voor samenwerking bespreken. Ik hoop dan ook daarvoor een uitnodiging van u te mogen ontvangen.
__________________
René
Met citaat reageren