Los bericht bekijken
  #4  
Oud 11 juni 2007, 10:11
Janine84 Janine84 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 10 juni 2007
Berichten: 9
Janine84 is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatie voor stageplek bij advocatenkantoor, graag feedback!

Hoi Rene!

Bedankt voor je tips! Ik zal ze zeker ter harte nemen! Nog een paar vraagjes als je dat niet erg vindt!?

Al met al zou ik het als een voorrecht ervaren om bij uw bedrijf mijn stage te mogen lopen.
Is het weglaten van deze zin voldoende denk je?


De bovenstaande eigenschappen zal ik dan ook ten volste benutten tijdens mijn stageperiode, zodat de stage, naast een leerzame periode voor mij, voor uw organisatie de moeite waard zal zijn, wellicht ook met het oog op de toekomst.

En wat vind je van deze zin an sich? Ik wil namelijk graag een subtiele hint geven dat ik ook een mogelijke carriere bij hun in de toekomst wel zie zitten! Het viel me namelijk in het kennismakingsgesprek op dat ze veel vragen stelden over wat ik later wil gaan doen, of ik wel wil verhuizen naar de randstad en ze gaf me een duidelijk uitleg over een startersfunctie aldaar.

En nog één vraag, wat vind je van de brief in zijn geheel? Ik heb jullie site grondig bekeken, en alle tips proberen te gebruiken! Is dat wat gelukt?
Het betreft trouwens een meeloopstage, dus ik vind het erg moeilijk om aan te geven wat ik voor hun kan betekenen.

Heel erg bedankt hoor!
Groetjes
Met citaat reageren