Los bericht bekijken
  #13  
Oud 11 maart 2008, 20:19
thor2002 thor2002 is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 oktober 2006
Berichten: 113
thor2002 is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatiebrief. graag advies!

Hai,

het stukje
Citaat:
'De werkwijze van de scheidingsmakelaar spreekt mij erg aan. Als eerste omdat er eerst een gratis adviesgesprek plaatsvindt. Hierdoor is de dienstverlening laagdrempelig. Verder is er één contactpersoon die alle zaken regelt, waardoor het contact persoonlijk is. Als laatste vind ik het zeer goed dat na de dienstverlening een evaluatie plaatsvindt. Dit duidt erop dat men de dienstverlening wil blijven verbeteren en dat is zeer belangrijk.'
, komt dat van hun site af? Het lijkt wel of je een stukje uit hun 'folder' retour stuurt, maar ik kan me vergissen!
Welicht dat je dit als volgt zou kunnen opschrijven?

Citaat:
De werkwijze van de scheidingsmakelaar spreekt mij erg aan. Het gratis eerste adviesgesprek dat plaatsvindt, zorgt in mijn ogen voor een laagdrempelige dienstverlening. Verder is er het persoonlijke aspect door gebruik te maken van één centraal contactpersoon. Als laatste vind ik het zeer goed dat na de dienstverlening een evaluatie plaatsvindt. Hier leid ik uit af dat uw bedrijf de kwaliteit van haar service wil blijven verbeteren en dat vind ik zeer belangrijk.

Zoiets?

Thor2002
Met citaat reageren