Los bericht bekijken
  #1  
Oud 9 april 2008, 20:28
maske maske is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Berichten: 1
maske is on a distinguished road
Standaard sollicitatie medewerker planbureau...graag reactie

Graag jullie reactie, aanvullingen, commentaar e.d. op deze brief


**************
T.a.v. *********


**********
*************
***********


*******, 10 april 2008


Betreft: Sollicitatie medewerker planbureau


Geachte mevrouw ********,


Op intranet zag ik de vacature van medewerker planbureau. Hierin ben ik zeer geďnteresseerd. Een gesprek met twee medewerkers van deze afdeling over de inhoud van hun werk heeft mij nog meer overtuigd om te solliciteren naar deze functie.

Ik werk inmiddels 11 jaar met veel plezier bij **************
Graag zou ik mijn carričre een nieuwe impuls willen geven en in de functie van medewerker planbureau zie ik nieuwe aantrekkelijke kansen liggen.
Vooral het spanningsveld tussen enerzijds de organisatiebelangen zoals kosten en optimale bezetting en anderzijds de medewerkerbelangen zijn een grote uitdaging voor me.

Ik zie mezelf als een persoon met een flexibele instelling, kan dingen van me af zetten, ben doelgericht, stressbestendig en houd van een afwisselende baan waarin ik mijn kwaliteiten kwijt kan
Ik ben accuraat, werk overzichtelijk en netjes. Dit zijn belangrijke dingen die ik me eigen gemaakt heb bij mijn opleiding als secretaresse en ook in mijn functie als instructeur.
Deze eigenschappen zullen me goed van pas komen bij deze functie.

Als u net als ik overtuigd bent dat ik een uitstekende aanvulling op dit team zal zijn, zie ik in vol vertrouwen uw reactie tegemoet.
Uiteraard ben ik bereid deze brief persoonlijk toe te lichten


Met vriendelijke groet,


*************
Met citaat reageren