Los bericht bekijken
  #2  
Oud 12 juli 2011, 22:13
Fiana Fiana is offline
Lid
 
Geregistreerd: 12 juli 2011
Berichten: 13
Fiana is on a distinguished road
Standaard

Geachte de heer XXXXX, heer de xxxxx
SPATIE
Met deze open sollicitatie, wil ik graag solliciteren als thuishulp binnen uw organisatie. Een vriendin van mij tevens werknemer bij u, XXXXX, gaf mij de tip om bij u te solliciteren. DRIE KEER SOLLICITEREN, heel dit stuk zou ik anders fraseren, bijv. Van XXXX heb ik gehoord dat u een vacature heeft voor een thuishulp gedurende de vakantieperiode. Graag wil ik naar deze functie solliciteren. (evt. vermelden van functie en afdeling van je vriendin)


Op dit moment ben ik bezig met de opleiding "Maatschappelijk Werk en Dienstverlening" binnen de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen. Ik zit in het eerste jaar van deze opleiding. Tevens heb ik werkervaring binnen de gehandicaptenzorg, met licht verstandelijk beperkte mensen. NIET TELKENS "TEVENS"

Als thuishulp wil ik een luisterend oor bieden aan de mensen is dat alles? . Tevens wil ik ervoor zorgen dat de kwaliteit van dienstverlening, de werkzaamheden die de mensen (tijdelijk) niet meer ZELF kunnen uitvoeren, geoptimaliseerd blijft. Dit wil ik doen door te luisteren naar de behoeften van de mensen op dit gebied en door hard en zorgvuldig te werk te gaan. BEETJE VAAG OMSCHREVEN Je hebt "luisteren" al genoemd. Dat "Hard" zou ik anders formuleren, nu staat het net alsof je hard te werk wilt gaan en niet hard aan het werk. Misschien motivatie iets als "er te zijn voor mensen, zodat ze gedurende het bezoek een stukje aandacht en zorg krijgen

Tijdens mijn opleidingen, werkervaringen en stage-ervaringen werk- en stage ervaringen, heb ik geleerd om goed te kunnen heb ik ervaren dat ik goed kan (rest v/d zin dan ook ff aanpassen) luisteren naar mensen, geduldig te zijn als iets niet lukt of onduidelijk is, begrip te tonen voor de situatie en zorgvuldig omgaan met de privacy van mensen. Ik heb geheimhouding hoog in het vaandel staan. Respect hebben voor de mens staat bij mij centraal.

Graag zie ik uw reactie tegemoet. "Graag licht ik mijn motivatie toe in een persoonlijk gesprek", is wat "aktiever"


Met vriendelijke groet,


XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Niet vergeten de datum, plaatsnaam enz. goed af te werken en of je wel/geen bijlage (CV) meestuurt, want daar staan je verdere (contact) gegevens in.
Met citaat reageren