Los bericht bekijken
  #1  
Oud 10 april 2013, 16:41
Helpende85 Helpende85 is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 9 april 2013
Berichten: 27
Helpende85 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief assistent woonbegeleider

Hallo hier een tweede sollicitatiebrief van mij. Aangezien ik alleen van mijn vriend en vader feedback hierop heb gekregen. Ik zelf echter nog het gevoel heb dat mijn brief niet goed is en iets te lang hoop ik door mensen die iets meer ervaring hebben in het schrijven van sollicitatiebrieven en eventueel zorg feedback hierop te krijgen.
De brief moet tot 17 april uiterlijk verstuurd zijn. Tot dan heb ik dan nog de mogelijkheid om het een en ander aan te passen. Ik hoop dat veel mensen reageren.
Alvast bedankt voor jullie feedback!

groetjes,
Natascha


Betreft: vacature assistent woonzorgbegeleider

Geachte heer / mevrouw,

Via de website xxx ben ik uw vacature tegen gekomen waarin u op zoek bent naar een assistent woonzorgbegeleider voor uw xxx te xxx. Bij het lezen van uw vacature was onmiddellijk mijn interesse gewekt. Ik voldoe aan het gestelde profiel en een dergelijke functie sluit aan op mijn loopbaanwensen.
Mijn goede ervaringen als vakantiekracht xxxx hebben mij doen besluiten om met u contact te zoeken middels deze brief.

Ik kan mezelf omschrijven als een oprecht en spontaan persoon. Ik maak dan ook eenvoudig contacten met anderen. Ik kan goed luisteren en heb een goed inlevingsvermogen. Ik weet van aanpakken zowel zelfstandig als in teamverband.

Cliënten ondersteunen en stimuleren tot het zelfstandig uitvoeren van dagelijkse handelingen, die de zelfredzaamheid en vrijetijdsbesteding betreffen ervaar ik als prettig en stimulerend.
Cliëntgecentreerd werken vind ik uitermate belangrijk. Een vriendelijke, respectvolle omgang en belevingsgerichte benadering ervaar ik als vanzelfsprekend.

Door stages, vakantiewerk heb ik veel ervaring opgedaan in werken met psychogeriatrische cliënten. Het aanbieden van activiteiten die aansluiten bij de wensen, mogelijkheden en doelstellingen van de cliënt zijn vaardigheden die in mijn vooropleiding ergotherapie en activiteitenbegeleiding aan bod kwamen.

Ik denk dan ook dat mijn werkervaring die ik in het verleden heb opgedaan goed aansluit op de functie en zou mijn motivatie graag nader toelichten in een persoonlijk gesprek.
Voor meer informatie verwijs ik naar mijn curriculum vitae.
Uw reactie zie ik met belangstelling tegemoet.

Hoogachtend,
Met citaat reageren