Los bericht bekijken
  #1  
Oud 8 mei 2013, 19:21
Takkie1 Takkie1 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 8 mei 2013
Berichten: 4
Takkie1 is on a distinguished road
Standaard Hoe dit aan te pakken?

Beste allemaal,

Regelmatig al meegelezen en heb veel bruikbare tips kunnen hanteren! Sinds 4 maanden ben ik werkloos en me suf aan het solliciteren op allerlei soorten functies. Voorheen was ik partime werkzaam (dat wil zeggen 24 uur op papier maar ivm grote drukte veel extra thuis gewerkt waardoor ik gemiddeld zo`n 34 uur per week werkte)

Aangezien er niet al teveel vacatures voorbij komen in mijn vakgebied waarbij parttime mensen gezocht worden ben ik de laatste maanden ook op fulltime vacatures aan het reageren, onder het mom van we zien wel waar het schip strand...


Eindelijk kreeg ik vorige week een positieve reactie terug en ben ik aankomende maandag uitgenodigd voor een gesprek. En ook nog eens bij een bedrijf waar ik me nu al helemaal thuis voel!

Mijn vraag aan jullie, ik wil graag eerlijk zijn, gewoon voor mijn gevoel en ik echt van mening ben dat eerlijkheid het langste duurt..Zal ik meteen in dit gesprek aangeven dat per direct fulltime beginnen voor mij heel moeilijk word ivm een nog nét niet schoolgaande zoon? Op het moment dat hij wel naar school gaat is alles een stuk makkelijker en mits hun instemmen dat thuis werken ook een prima optie, kom ik zeker wel aan de 35-36 uur per week.

Maar goed, ik wil ook niet meteen met allerlei "haken en ogen" van mij kant aan komen zetten, maar mijn gevoel zegt dat ik dit ik wel moet doen..

En vooral ook nog, HOE begin je over zoiets?

Ik hoor het graag van jullie. Alvast bedankt!
Met citaat reageren