Los bericht bekijken
  #1  
Oud 8 september 2008, 17:20
vroetvoet vroetvoet is offline
Lid
 
Geregistreerd: 5 augustus 2008
Berichten: 12
vroetvoet is on a distinguished road
Standaard spontane sollicitatie bij provincie

Hallo,

Ik zou graag een spontane sollicitatie brief versturen naar een provinciebestuur. Kan iemand mij een beetje feedback geven over volgende brief.
PS: heb ook m'n CV geupload, eventuele commentaar daarop is ook welkom

Alvast bedankt



persoonlijke gegevens
.......

Provinciebestuur xxxxxx
Dienst Werving en Loopbaan
adres


Spontane sollicitatie



Geachte heer/mevrouw,


Als pas afgestudeerde Licentiaat/Master in de biologie ben ik op zoek naar een boeiende job die perspectieven biedt naar de toekomst toe. Uw instelling lijkt mij hiervoor uitermate geschikt. Gedurende mijn opleiding heb ik een brede waaier aan kennis vergaard in zowel biologie als in andere wetenschappelijke domeinen, die ik tijdens de talrijke practica en tijdens het maken van mijn thesis in praktijk kon omzetten. Daarnaast heeft ook de computer geen geheimen voor mij. Ik ben vertrouwd met verschillende softwarepakketten zoals vermeld in mijn curriculum vitae.

Mijn troeven zijn een grote wilskracht, een kritische manier van denken en een nette, analytische manier van werken. Ik ben nuchter, flexibel en steeds bereid anderen te helpen. Ik wil mij steeds verder ontwikkelen en ben dan ook steeds bereid bij te leren.

Ik ben per direct beschikbaar voor een voltijdse functie, maar ook deeltijds of tijdelijk werk is welkom. Verder kom ik ook in aanmerking voor een startbaanovereenkomst.

Ik ben steeds bereid om meer toelichting te geven tijdens een individueel gesprek. U kan mij ook altijd telefonisch bereiken of via e-mail.


Met vriendelijke groeten,


xxxxx


Bijlage: Curriculum Vitae
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc CVnaamloos.doc‎ (28,5 KB, 345x gelezen)
Met citaat reageren