Los bericht bekijken
  #1  
Oud 9 maart 2007, 16:07
Corinne 81 Corinne 81 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 9 maart 2007
Berichten: 2
Corinne 81 is on a distinguished road
Question Sollicitatiebrief aankomend winkelmanager

Ik ben bezig met mijn sollicitatiebrief, en ben best wel een eind geloof ik, maar heb het gevoel dat ik nog wel wat tips kan gebruiken. Dus help!!!!

-----------------------------------------------
Betreft: vacature enthousiaste aankomend winkelmanager

Geachte meneer van der ....,

Ik schrijf u deze sollicitatiebrief omdat u op de website van .........
aangeeft een enthousiaste aankomend winkelmanager te zoeken en ik denk dat ik daar de juiste persoon voor ben.

Ik werk inmiddels geruime tijd binnen .......... als verkoopster. In de jaren dat ik dit werk doe heb ik veel geleerd over het bedrijf en over het product wat wij verkopen. Ik heb hier dan ook steeds meer plezier in gekregen. Wat begon als een bijbaantje is een hele leuke baan geworden. Zozeer zelfs dat ik graag een functie wil die meer verantwoordelijkheden geeft en waarin ik me nog verder kan ontwikkelen.

In de tijd dat ik nu bij .......... werk heb ik al met veel enthousiasme cursussen gevolgd, die mij geholpen hebben een betere verkoopster te worden. Daarnaast bezit ik een grote dosis klantgerichtheid. Niets is zo leuk als een klant tevreden de winkel te zien verlaten en ook weer terug te zien komen omdat hij zo goed geholpen is. Ook werk ik accuraat en resultaatgericht.

Graag kom ik één en ander toelichten in een persoonlijk gesprek.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren