Los bericht bekijken
  #8  
Oud 8 januari 2008, 23:04
jamila elhaddouchi jamila elhaddouchi is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 12 december 2007
Berichten: 2
jamila elhaddouchi is on a distinguished road
Standaard Re: Wil weer aan het werk en weet niet hoe te solliciteren

dank jullie wel,het is inderdaad zo dat ik fulltime moeder ben geweest in die periode ook heb ik een netwerk opgebouwd van mensen via kennisen en familie die ik heb geholpen met aanvragen van bijzondere bijstand, kwijtscheldingen, reclasseringswerk,belasting, geholpen met naturalisatie aanvragen,telefoontjes gepleegd met verschillende instanties etc.Kortom heb altyd problemen opgelost voor andere mensen en dit alytyd met veel succes, maar wist niet dat ik dit in mijn cv kon opnemen. wat het uwv betreft die staan achter mij maar ik wil graag zelf aan het werk komen. heb een paar jaar geleden al in een reintegratie traject gezeten maar daar ben ik veel te slim voor ze hebben niet veel voor me kunnen betekenen, moest toch alles zelf doen dus hun waren overbodig voor mij ..wel heb ik via hun mijn opleiding behaald als secretareel medewerker. heb in een soort simulatie bedrijf ervaringen opgedaan als telefoniste/receptoniste, secretarieel,import export,en de werkzaamheden bestonden uit:receptionele taken, telefoonafhandeling,agendabeheer,archiveren, notuleren,correspondentie, postafhandeling, personeel inkoop en verkoopadministratie. wat de pc betreft heb ik:word windows ,access, exel en powerpoint en heb hiervoor certificaten en een dikke 10 behaald ..kan ik dit allemaal vermelden dan???
langzaam kom ik er wel ben een heel spontaan en positief iemand, alleen vind ik het moeilijk om een sollicitatiebrief en de cv op te stellen maar met jullie adviezen denk ik wel genoeg zelfvertrouwen te hebben gekregen om het toch te proberen!! DANK JULLIE WEL
Met citaat reageren