Los bericht bekijken
  #3  
Oud 16 maart 2014, 17:43
boompje boompje is offline
Lid
 
Geregistreerd: 5 september 2012
Berichten: 16
boompje is on a distinguished road
Standaard

Hoi,

Er staan een aantal type en grammatica fouten in, dus lees hem nog even door. Daarnaast mag het wat pittiger. Je geeft aan dat je hun initiatief goed vindt. Biedt dan ook aan om daar je stage te lopen.

Ik weet niet of je al eens gebeld hebt, maar ik heb het idee dat je voor stageplekken beter kunt bellen. Vraag desnoods waar ze behoefte aan hebben. Omdat je waarschijnlijk specifieke stage-eisen hebt, zou ik die ook benoemen. Of anders aangeven wat jij goed kunt. Welke richting wil je op? is het een meeloopstage of een onderzoeksstage?

Ik zou in als afsluiting vragen om een gesprek om de mogelijkheden van een stage te bespreken. Dan kunnen jullie samen uitzoeken waar behoefte aan is. Nu is het aan de organisatie om voor jou je stage te bedenken. Dat wil je toch zelf invullen denk ik.

Succes!




Ik ben XXXX, een tweedejaarsstudent van de opleiding Vastgoed aan de Hogeschool Amsterdam. In het derdestudiejaar biedt de Hogeschool mij de mogelijkheid om stage te lopen bij een woningcorporatie. Om de kennis die ik tijdens mijn studie heb opgedaan in praktijk toe te passen. Het gaat hierom een periode van vier a vijf maanden.

De reden dat ik bij uw organisatie solliciteer is dat ik graag werkervaring wil opdoen op het gebied van verhuren- en beheren van sociale huurwoningen. In het verleden heb ik fijne ervaring gehad met uw organisatie; de klantvriendelijkheid en behulpzaamheid van uw medewerkers is mij altijd bijgebleven. Maar ook ben ik erg geďnteresseerd naar de herstructureringsprojecten die zich nu afspelen in de ‘Oranjewijk’. Het inzetten op van CPO-projecten, waarbij de potentiële koper mee kan beslissen over hun toekomstige woning vind ik geweldig initiatief. Hierbij komen verschillende partijen bijeen om aan een project te werken.

Waarom ik denk dat geschikt ben als stagiair binnen uw organisatie is.... Als persoon (mag weg, als wat anders?) ben ik gedisciplineerd, gedreven en erg enthousiast over het vakgebied. Als laatst (tenslotte, als laatst klinkt alsof je het eigenlijk niet bent, maar toch nog iets moet noemen.)ben ik creatief in het bedenken van oplossingen, maar ook in het uitvoeren daarvan. klinkt goed, geef een voorbeeld!

Bij deze hoop ik dat ik u heb overtuigd van mijn interesse en motivatie om een stage bij uw bedrijf niet alleen af te ronden met goede resultaten, maar ook om een waarde te leveren aan uw organisatie. Graag verwijs ik u naar mijn cv, en zie ik ernaar uit om mijn motivatie tijdens een gesprek verder toe te lichten.
Met citaat reageren