Los bericht bekijken
  #1  
Oud 30 december 2012, 14:59
Alea Alea is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 3
Alea is on a distinguished road
Standaard Weet niet zeker wat ik wil.

Hallo allemaal,

Ik heb een probleempje omdat ik niet zeker weet wat ik voor opleiding wil gaan volgen.

Ik zit nu op Havo 5, dus ik heb ook niet meer al te veel tijd met het maken van mijn keuze.

Ik vind namelijk wapens extreem interessant, maar denk echter dat ik hier niks mee kan gaan doen in mijn carričre.

Ook vind ik houtbewerken, staalbewerken, en zulke "knutsel" projecten allemaal heel leuk. (Niet artistiek, maar meer nuttige dingen maken, zoals een kast)

Ik heb echter geen idee wat voor opleiding ik zou kunnen gaan volgen om een van mijn twee bovenstaande interesses er in te verwerken...

Ik ben er nu over aan het denken om de opleiding Commercieel Management te gaan volgen, omdat ik het ook erg leuk vind om dingen te vekopen, maar dan niet direct, omdat ik daar waarschijnlijk niet sociaal genoeg voor ben, maar meer op een site, of in een winkel. Ik kan namelijk goed zien waar, hoeveel winst op gemaakt kan worden, in dit vind ik ook wel leuk.

Het allerliefste zou ik zelf mijn eigengemaakte wapens verkopen, maar dit is echter een droom die waarschijnlijk niet werkelijkheid kan worden, en aangezien in Nederland ook ontzettend veel wapens verboden zijn ook heel moeilijk te realiseren.

Mijn vraag is eigelijk of iemand nog een betere opleiding weet voor mij die misschien iets met geschiedenis, of maken van wapens ofzo te maken heeft.

Ik wil btw het liefste een HBO studie volgen zodat ik niet voor niks Havo heb afgemaakt :P
Met citaat reageren