Los bericht bekijken
  #2  
Oud 11 februari 2009, 17:40
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: hulp gevraagd bij deze loopbaanvraag

Hallo Mo,

Ik heb jouw leeftijd en ben ook aan het kijken naar ander werk en daarbij welke richting ik daarmee wil opgaan. Ik herken je vraag dus en wil dus beginnen te vermelden dat ik het goed van je vindt dat je een duidelijke en specifieke richting hebt gekozen die je op wilt.

Om op je vraag in te gaan; je staat nooit voor schut en je bent al een stap verder dan de rest door alleen al je droom te volgen.

Gezien jouw situatie zou ik zelf echter wel verder gaan kijken ondertussen. Het bedrijf heeft je per slot van rekening voor de zwaardere functie afgewezen. Het één en ander ligt natuurlijk wél aan de reden ervan. Heb je enig idee wat het geweest kan zijn? Misschien kun je daar achterkomen en eraan werken? Dat komt altijd van pas bij een volgende sollicitatie.

En voor nu zou je dan een kort, maar netjes bericht naar de betreffende werkgever kunnen sturen dat je bij het eventueel vrijkomen van de functie alsnog graag in aanmerking komt voor een gesprek en dat je ondertussen bijleert. Als dat relevant is natuurlijk.

Of het zin heeft om te solliciteren voor assistent kan ik niet inschatten, omdat ik niet thuis ben in jouw werkgebied, maar zelf zou ik dat alleen doen als er een schaarste is aan vacatures en je met deze stap in redelijke termijn kunt doorgroeien naar wat je werkelijk wilt.

Succes, hopelijk heb je er iets aan!
Met citaat reageren