Los bericht bekijken
  #1  
Oud 26 oktober 2009, 17:04
Savah Savah is offline
Lid
 
Geregistreerd: 9 januari 2008
Berichten: 13
Savah is on a distinguished road
Smile Met de handen in het haar

Hallo allemaal,

Ik hoop dat iemand goede ideeen heb, want bij mij zijn ze op.
Een half jaar geleden heb ik tegen mijn bedrijf gezegd dat ik op zoek ben naar ander werk, daar deze baan mij meer ellende bezorgd dan mij lief is.

Niet bij nagedacht dat het in een periode was dat het slecht gaat met de vacatures, veel ontslagen en natuurlijk economische crisies. Ook nog eens een carriere switsch. Ben begonnen aan studie psychologie via de OU.

Nu pas dringt het tot me door hoe belangrijk het is om een diploma te hebben. Zeker in deze periode. Ondertussen natuurlijk sollicitaties geschreven en tot op heden alleen afwijzingen. Van open sollicitaties tot reageren op een vacature. Wel vind ik het jammer dat ik pas een reactie kreeg van mijn sollicitatie nadat ik navraag ging doen omtrent de sollicitatie en dat ik van allen dezelfde standaard antwoord kreeg.

Nu is ook nog eens een conflict ontstaan op mijn werk, waardoor de werksituatie helemaal verergerd is. Hoe sneller ik weg ben hoe beter.

Maar wat nu?

Ik zou graag willen werken in een zorginstelling, wat maakt niet uit, als ik maar wat kan opsteken voor mijn studie.
Hoe kom ik daar en wat kan ik doen?

Iemand die ideeen heeft? Moet ik maar gewoon zorginstellingen binnenvallen? Of toch maar werk zoeken, al is het niet wat ik wil totdat ik tenminste zover ben met mijn opleiding die wat zeggend is? Of zijn er andere manieren?

Ik zou graag willen lezen van mensen die ervaring hebben in een carrie switch en hoe zij dat hebben aangepakt. Ik hoop daarmee weer wat moed bijeen te rapen en de schouders onder te zetten.

In afwachting van jullie reactie, en alvast bedankt!
Met citaat reageren