Los bericht bekijken
  #1  
Oud 11 november 2009, 19:40
roderick roderick is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 11 november 2009
Berichten: 1
roderick is on a distinguished road
Exclamation Sollicitatiebrief stageplaats accountantskantoor

Jan van Dan
Hoefkadstraat 345
1023 CA den haag

A Accountants
T.a.v. A. Acou
Theresiastr 8
2593 AN 's-Gravenhage


Den Haag, 2009

Betreft: stageplaats


Geachte heer

Door middel van deze brief wil ik mijn belangstelling kenbaar maken voor een stageplaats bij uw instelling.

Ik ben derde jaar student van de opleiding Financial service management. Ik heb me verdiep in de vaak financieel planning. Dit opleiding doet ik aan Hogeschool Inholland te Den Haag. Ik ben voornemens om van 1 februari tot 31 juni een praktijkstage te doen. Om mijn ervaring in de financiële praktijk te breiden.

Door het volgen van diverse colleges en het deelnemen aan projecten gedurende mijn opleiding Financial Service Management aan de Inholland Den Haag, heb ik veel geleerd over het opstellen, beoordelen en controleren van jaarafrekeningen en het adviseren van klanten op financieel-economisch gebied.
Tijdens deze LIO stage wordt o.a. van mij verwacht dat ik een onderzoek uitvoer, en dat ikk ervaring kan oplopen door de theorie toe te passen in de praktijk.
Met mijn ambitieuze en gemotiveerde instelling weet ik zeker dat ik een positieve bijdrage kan leveren aan uw organisatie.
Bent u nieuwsgierig geworden en denkt u dat ik in aanmerking kom, dan wil ik graag in een persoonlijk gesprek mijn ambities voor deze stage aan u voorleggen

Hoogachtend,
jan

Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren