Los bericht bekijken
  #18  
Oud 26 oktober 2008, 21:57
starter starter is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 16 januari 2007
Berichten: 82
starter is on a distinguished road
Standaard Re: Help ik zit vast, sollicitatie carričreswitch...

dankzij de reacties op deze discussie sta ik wel anders in het hele gebeuren. Ik heb nu iets van:"ik kan heel veel, zolang ik er maar voor 100% achter sta."

De reacties van Rianne en MakingSense hebben hier aan bijgedragen....

Ben nu bezig met een sollicitatie van Bijstandsconsulent icm fraudepreventie. Het vele klantencontact spreekt mij hierin enorm aan...Ik ben zeer klantgericht ingesteld vandaar.
Ben nu bang dat ik juist weer teveel over mijzelf wil vertellen......

dit is m (in grote lijnen):

Met grote belangstelling heb ik op uw internetsite de vacature gelezen waarin u aangeeft op zoek te zijn naar een Bijstandsconsulent met een scherp oog voor fraudepreventie
en -controle. De functie is mij op het lijf geschreven en in deze brief zal ik u vertellen waarom.

Na 22 jaar bij XXXXX te hebben gewerkt, laatstelijk als beslisser Claim Werkloosheidswet, ben ik toe aan een functie die beter aansluit bij mijn interesses en competenties.
Als beslisser Claim Werkloosheidswet was ik verantwoordelijk voor het rechtmatig en zelfstandig vaststellen van recht, hoogte en duur van WW-aanvragen.
Tevens heb ik de functie van medewerker fraude bekleedt, waarbij ik verantwoordelijk was voor de afhandeling van fraudemeldingen. vaststellen van vorderingen, het horen van klanten, opleggen van boetes en maatregelen en het overdragen van dossiers aan de unit Handhaving.
In beide functies werd intensief gesproken met klanten en derden en werden rapportages opgemaakt ten einde een gemotiveerde beslissing te kunnen afgeven.
Ook heb ik met veel plezier instructie gegeven aan nieuwe medewerkers waardoor ik kan stellen dat ik een gedegen kennis heb van de Sociale Zekerheid.

Als Bijstandsconsulent kun je de aanvraag van a tot z afhandelen en je hebt daarbij regelmatig (en intensief) contact met de klant. De afwisseling in de vacature van Bijstandsconsulent en fraudepreventie en -controle spreekt mij mede door het klantencontact ontzettend aan.

Ik kan goed met anderen samenwerken en in stressvolle situaties kan ik goed het overzicht houden en vooruit denken. Ik ben iemand die een ander gerust kan stellen en met respect behandel en heb inmiddels behoorlijk wat levenservaring opgedaan. Klantgerichtheid en klantvriendelijkheid zijn voor mij belangrijke kernwaarden.

Graag zou ik tijdens een persoonlijk gesprek mijn motivatie, kennis en ervaring nader toelichten.


Lijkt t erop?
Met citaat reageren