Los bericht bekijken
  #12  
Oud 14 januari 2011, 19:10
Choqomel Choqomel is offline
Lid
 
Geregistreerd: 12 januari 2011
Berichten: 11
Choqomel is on a distinguished road
Standaard Vacature administratief medewerker

Hoi GreenSkull,

Het ziet er goed uit echter heb ik nog steeds 1 punt wat ik zou aanpassen!


Naam bedrijf hier
T.a.v. De heer Pieter Karel
Adres hier 2
1234 AB Rijswijk

Den Haag, 12 januari 2011


Betreft: vacature administratief medewerker stagebureau



Geachte heer Karel,

Onlangs heb ik uw vacature op de website van de DELETED gelezen en ik ben zeer geďnteresseerd.

Citaat:
De functie bij het stagebureau spreekt mij aan vanwege het internationale en ondersteunende karakter. Tevens wil ik graag werken in een dynamische omgeving. De door u aangegeven profiel kandidaat daar herken ik mijzelf in:
[*]IPV opnoemen wat waarschijnlijk in de vacature staat
• enige jaren administratieve werkervaring
• goede kennis van Nederlands en Engels
• goede kennis van MS Office (Word en Excel) en ervaring met Internet
• affiniteit met en kennis van moderne communicatiemiddelen / onderhoud websites

zou ik 1 van deze competenties bijvoorbeeld affiniteit met en kennis van moderne communicatiemiddelen / onderhoud websites noemen waarmee je dan veelvuldig heb gewerkt.

Daarnaast sluit deze functie zeer goed aan op mijn huidige werkervaring. Sinds 2007 ben ik werkzaam bij DELETED; eerst als point of sale support, daarna als office support ter ondersteuning van de branche manager, operations manager en de afdelingen customer service, accounts receivable en sales. Ik ben van mening dat ik met mijn huidige ervaring en kennis veel voor het stagebureau zou kunnen betekenen.

Persoonlijk ben ik initiatiefrijk, communicatief- en sociaalvaardig en maak ik gemakkelijk contact met mensen; ik werk graag zelfstandig maar kan ook goed in teamverband werken.
Bovendien ben ik stressbestendig en heb een hands-on mentality en ik kan op onvoorziene omstandigheden snel reageren en problemen snel oplossen.

Tevens ben ik accuraat en heb ervaring met meerdere verschillende computerprogramma's. In mijn huidige dienstverband ben ik verantwoordelijk voor het onderhoud van databases, intranet en websites.

Voor nadere informatie aangaande mijn belangrijkste persoonlijke gegevens verwijs ik u naar mijn bijgesloten curriculum vitae.
Graag licht ik mijn motivatie toe in een persoonlijk gesprek.

Met vriendelijke groet,

Anil Birbal


Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren