Los bericht bekijken
  #2  
Oud 25 december 2007, 22:45
thor2002 thor2002 is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 oktober 2006
Berichten: 113
thor2002 is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief junior wetenschappelijk medewerker - graag commentaar

Je schrijft in regel 6 'Dit beiden is wat mij aansprak in de functie..: het actief meewerken..' Met het dit beiden bedoel je jouw twee ontwikkelpunten binnen de opleiding bij de EUR, namelijk je interesse in en enthousiasme voor...
Ofwel, deze regel loopt mank.

Tijdens de opleiding is je enthousiasme en interesse gewekt voor het voeren van onderzoeken op medisch gebied, met name ...?
De functie die aangeboden wordt spreekt jou erg aan omdat je met het actief meewerken aan het verbeteren van de zorg voor een specifieke groep zorgbehoevenden gebruik maakt van je eerder genoemde opleiding / competenties.

Wellicht dat je bij je positieve aspecten voorbeelden kort kunt omschrijven. Ik heb doorzettingsvermogen, wat blijkt uit het feit dat ik 60 uur in de week studeer. Verder ben ik ondernemend wat mag blijken uit mijn eigen onderneming en werk ik efficient en doelgericht wat blijkt uit...
Maar of je dat echt moet doen, is nogal twijfelachtig. Sommige lezers van het forum adviseren anders.

Dan je laatste zin. Er staan twee 'eindes' in. Ik krijg erg de kriebels, vraag niet waarom, maar ik zou iets schrijven in de trend van
' Het werken als junior wetenschappelijk medewerker bij het iBMG sluit goed aan bij de opleiding die ik met succes afrond.'

Ik hoop dat je hier iets mee kunt!

Thor2002
Met citaat reageren