Los bericht bekijken
  #1  
Oud 24 oktober 2012, 15:52
Dekkertje Dekkertje is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 oktober 2012
Berichten: 2
Dekkertje is on a distinguished road
Standaard Eenjarige opleiding moderne bedrijfsadministratie geschikt voor 45-jarige?

Hallo, mijn naam is Esther, 45 jaar oud en van de generatie er is toch wel werk dus weinig opleiding en van het ene "baantje" in het andere gerold.
Wel altijd gewerkt, en de laatste 15 jaar in de gehandicaptenzorg.
Ik merk dat ik dat ontgroeid ben, het gaat me steeds meer tegen staan en wil hier niet tot mijn 67 ste in door gaan.
Na een week van flinke griep en geen kant op kunnen heb ik ergens onder de dekens bedacht dat dit het moment is om stappen te gaan ondernemen en ben terug gegaan naar alle werkzaamheden die ik door de loop der jaren heb gedaan waar ik wel voldoening uithaalde. Ik zou graag terug willen naar een kleine onderneming in welke vorm dan ook en meehelpen op de financiële administratie. Omdat tegenwoordig alles verandert is en ik de jongste niet meer ben zoek ik een cursus/opleiding die mij zelfvertrouwen genoeg geeft te durven solliciteren op zo'n soort functie.
Ik kwam zelf op moderne bedrijfsadministratie want ik denk dat ik daar een goede basis aan heb en ik kan gaan solliciteren. Mijn vraag is of iemand deze éénjarige opleiding gevolgd heeft en er iets meer over kan vertellen. Is het als 45 jarige een beetje bij te benen? Wat is de gemiddelde leeftijd in zo'n klas? Ik heb er heel veel zin in maar voel ook een enorme drempel, al is het alleen al voor die 21+. Ik ben benieuwd.
Met citaat reageren