Los bericht bekijken
  #8  
Oud 28 december 2008, 21:19
appie appie is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 26 augustus 2008
Berichten: 32
appie is on a distinguished road
Standaard Re: Mijn sollicitatiebrief, Alle comentaar is welkom!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niet geregistreerd Bekijk bericht
Ik vind de lengte prima, maar de eerste alinea niet zo. Stel dat ze toevallig 2 functies open hebben, dan lijkt het belangrijk dat het gelijk duidelijk is op welke je solliciteert. Maar ja, om nou heel onorigineel te beginnen met " middels deze brief solliciteer ik naar de functie van xxx", is ook niet echt een leuke opening. Misschien iets in de trant van

Het lijkt mij als [functie] leuk om in een team....enz.

Ok dankjewel,Ik heb de brief aangepast met het door U gegeven openingszin en de eerder door mij gebruikte zin.



Geachte heer De Boer,

Het lijkt mij als weekendmedewerker leuk om in uw organisatie te werken en alles wat daarbij komt kijken lijkt mij een interessante en leerzame uitdaging.

Op dit moment zit ik in het vierde jaar van de opleiding HAVO in 'Plaats'. Naast mijn studie lijkt het mij erg leuk om er een baantje bij te hebben. Ik heb gekozen voor 'Naam winkel' omdat het me een erg gezellige winkel lijkt en daardoor een aantrekkelijke werkomgeving

Door mijn eerdere werkervaring in de supermarkt zoals te lezen is in mijn CV, weet ik dat een service-en klantgerichte instelling en veel geduld erg belangrijk zijn in de omgang met klanten.Dit heb ik met plezier gedaan.Toch lijkt het mij erg interessant om bij jullie nieuwe dingen te leren en andere ervaring op te doen.Ik kan zowel goed zelfstandig werken als in teamverband.

Voor nadere informatie verwijs ik u naar bijgevoegd Curriculum Vitae.Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geďnformeerd en zie ik uit naar een persoonlijke kennismaking over de mogelijkheden die ik u kan bieden voor deze vacature.

Met vriendelijke groet,


Vollgede naam + achternaam



Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren