Los bericht bekijken
  #1  
Oud 11 januari 2009, 15:23
kimberley_ kimberley_ is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 11 januari 2009
Berichten: 4
kimberley_ is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief begeleider niveau 3

ik wil bij mijn bedrijf waar ik nu werk intern solliciteren naar een functie hoger.
nu heb ik een sollicitatie brief geschreven en vroeg me af of die goed was...
Alvast bedankt.

ik heb mijn adres & het adres van het bedrijf even weg gelaten.

11 januari 2009

Betreft: Sollicitatie niveau 3

Geachte heer/mevrouw,

Mijn naam is xxxx, ik ben 19 jaar oud. Ik zou graag solliciteren voor de functie begeleider niveau 3 (boventeam) op xxxx te xx omdat ik de doelgroep N.A.H erg leuk vind om mee te werken.
Ik vind dit zo leuk omdat ze erg dankbaar zijn, doorzettingskracht hebben en ik me op mijn gemak voelt bij hun.
Op dit moment ben ik laatstejaars spw 3 studente en hoop ik eind juni mijn diploma te behalen. Daarna wil ik graag 32 uur per week gaan werken, en naast mijn werk graag een schriftelijke opleiding spw 4 te doen. Momenteel ben ik werkzaam als oproepkracht in het boventeam in woonvorm xxxx te xxxx en dit bevalt mij prima. Ik vind het erg fijn dat je altijd terug kan vallen op je collega’s als je aan iets twijfelt, maar ook dat je zelf verantwoordelijkheden krijgt. De cliënten zijn erg fijn om mee te werken ze zijn heel behulpzaam, dankbaar en ze hebben doorzettingskracht. Als ze iets willen doen ze hier erg hun best voor en dat waardeer ik. Een paar goede eigenschappen van mij zijn:
Ik neem mijn verantwoordelijkheden, ik neem initiatief, ik kan zowel in een team werken als alleen en ben vrij zelfstandig en kan handelen in stres situaties.
Een paar slechte eigenschappen zijn: iets presenteren voor een groep collega’s/ cliënten, Verlegen tijdens sollicitatie gespreken en stelt mij zelf soms te hoge doelen.
Maar ik ben bereid om hierin te leren.
Mijn visie sluit zich aan bij de visie van steinmetzdecompaan dat kom doordat ik het erg belangrijk vraag gericht te werken.

Met vriendelijke groet,


xxxx

Bijlagen: Curriculum Vitae

Laatst gewijzigd door ysolde; 13 januari 2009 om 08:37 Reden: cv op verzoek verwijderd, personalia verwijderd
Met citaat reageren