Discussie: Bore-out?
Los bericht bekijken
  #7  
Oud 19 november 2015, 17:41
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anoukvb Bekijk bericht
Jammer dat je die indruk krijgt want dat is helemaal niet waar. Maar het leven bestaat toch voor een groot deel uit werken.
Wie zegt dat het leven voor een groot deel uit werken bestaat? Je ouders? De bijbel? De mensen om je heen? Klein kader van "het leven" hebben die mensen dan...

Citaat:
Dan doe ik liever geen werk waar ik doodongelukkig van word.
Dan moet je iets gaan doen wat je wel leuk vind, klinkt makkelijk, en dat is het ook. Bijt jezelf helemaal vast in de zoektocht en zoek iedere dag minstens 5 vacatures die jou aanspreken en reageer hier op. Heb ik ook gedaan en het werkt, ik werd vrij snel teruggebeld. Waarom? Omdat ik het echt wil, geen nee accepteer en geen moment aan mijzelf en mijn kunnen twijfel.

Citaat:
Daarnaast vind ik het verschrikkelijk om niets te doen en maak ik mijzelf graag nuttig.
Hoezo is het verschrikkelijk om niets te doen? Is dat een doodszonde? Waarom maak jejezelf graag nuttig? Als je het doet voor goedkeuring van andere of om alleen de vaste lasten te betalen vind ik dat dom en tevens ook onoprecht.

Citaat:
Ik heb de afgelopen jaren genoeg voor mijn kiezen gekregen (eigenlijk al heel mijn leven) en weet daarom echt wel wat er belangrijk is in het leven!
Spijtig, maar daar is geen enkele werkgever in geintereseerd. Laat het verleden gaan en focus je op de toekomst, hoe moeilijk dit soms ook is.
Met citaat reageren