Los bericht bekijken
  #3  
Oud 27 januari 2016, 16:58
Adalsino Adalsino is offline
Lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2011
Berichten: 12
Adalsino is on a distinguished road
Standaard

Beste Marin,

In principe geen slechte brief.Wel zijn een aantal zinnen die fout zijn geformuleerd. Hier is wat ik zou veranderen:

Op heden ben Ik werkzaam als Warehouse .....
TIP: Momenteel ben ik werkzaam als warehouse medewerker...of Tot op heden...

Hierdoor ben ik geďnteresseerd in de openstaande vacature bij uw organisatie voor Warehouse medewerker.
TIP...in uw organisatie

Ik ben in het bezig van een reachtruck en heftruck certificaat en heb ruime 8 jaar ervaring in orderpicken, laden en lossen van goederen.Ik doe mijn werk goed en bekend met de “5S” method. Ik leer mijn werk snel en wil ook graag nieuwe dingen leren.

TIP: de afgelopen acht jaar heb ik ervaring opgedaan met orderpicken en het zorgvuldig laden en lossen van goederen. Daarnaast ben ik op het moment bezig met het behalen van mijn reach en heftruck certificaat. Ook heb ik aangetoond snel te kunnen leren waardoor het leren van nieuwe taken en werkzaamheden makkelijker wordt.

En bij je eigenschappen zou ik ook vermelden dat je nauwkeurig en zorgvulldig te werk gaat. Dit lijken mijn eigenschappen die van belang zijn voor een warehouse medewerker.

Ook zal ik alle zinnen die met ik beginnen anders formuleren zoals een lid het al had vermeld.

Veel succes
Met citaat reageren