Los bericht bekijken
  #2  
Oud 9 januari 2015, 12:26
mariekevanoosterhout's schermafbeelding
mariekevanoosterhout mariekevanoosterhout is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2006
Berichten: 1.612
mariekevanoosterhout is on a distinguished road
Standaard

Met het woord ontwikkelen heb ik niet zo veel moeite. Het doel van coschappen lopen is toch dat je kennis en vaardigheden opdoet? Met overwinnen heb ik wel een probleem. Het klinkt alsof je met veel verbaal geweld je patiënten te lijf gaat :-).

Ik vind het vooral erg lange en abstracte zinnen. Dit komt met name door de naamwoordstijl die je hanteert. Uit je bericht kan ik niet precies opmaken wat je onder 'kleurrijke en diverse populatie' verstaat, maar ik heb zelf even ingevuld dat je dan te maken hebt met diverse culturen. Het gaat er nu even om dat je ziet wat ik precies bedoel met dat je zinnen wat aan de wollige kant zijn. Dit is - uit de losse pols - mijn versie:

Een open houding en flexibiliteit zijn belangrijk wanneer je zorg verleent aan de kleurrijke en diverse populatie van xxx. Tijdens mijn coschappen heb ik veel ervaring opgedaan in interculturele communicatie en kan ik een boodschap zo overbrengen dat een patiënt begrijpt wat ik bedoel. Verder haal ik er veel voldoening uit om patiënten te helpen hun leefstijl te veranderen en hen informatie te geven over allerlei onderwerpen rondom gezondheid en ziektepreventie.
__________________
Marieke
Redacteur en moderator Carričretijger

Maakt werk van je toekomst!
Met citaat reageren