Los bericht bekijken
  #3  
Oud 31 mei 2006, 11:07
nicky1983 nicky1983 is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 7 april 2006
Berichten: 99
nicky1983 is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief pedagogisch hulpverlener

Hallo Myra,
Echt heel fijn dat je mijn brief hebt willen beoordelen!!! Ik heb hem aangepast en moet hem voor 6 juni versturen. Als je nog eens in de gelegenheid zou zijn, kun je misschien nog even aangeven, als er iets in staat dat verbetert moet worden.
hartstikke bedankt,
groetjes Nicky


Betreft: vacature sociaal pedagogisch hulpverlener met aandachtsgebied kinderhulpverlening


geachte mw,

Ik ben een sociaal en pedagogisch hulpverlener die in juni haar diploma behaalt, met een integratief en oplossingsgericht vermogen. Ik vind creatieve oplossingen in essentiële situaties. Deze vaardigheden wil ik graag inzetten binnen een functie met een gevarieerde doelgroep. De functie binnen uw instelling spreekt me dan ook erg aan, met name de opvoedingsondersteuning

Mijn ervaring bestaat uit het begeleiden van de doelgroep kinderen en jongeren met gedragsproblemen en hun ouders. Met de doelgroep kinderen heb ik veel affiniteit, door hun onbevangen kijk op het dagelijkse leven. Ik ben zeer gericht op sfeer en organiseer activiteiten die inspelen op hun belevingswereld.
Door mijn literatuurstudie ontwikkelingspsychologie kan ik op een doeltreffende wijze te werken aan het leefklimaat van kinderen. Mijn afstudeerproject is gericht op de doorstroom van lvg-jeugdigen. Dit heeft voor mij bewezen dat door het verhelderen van een toekomstperspectief, de motivatie en zelfstandigheid van cliënten wordt vergroot

Ik heb in mijn werk laten zien, dat ik zicht heb op alle aspecten binnen een leefklimaat en hiervoor op een positieve manier zorg draag. Ik ben een ondersteuning voor cliënten bij het aangaan van alle dagelijkse problemen. Ik vind het erg belangrijk om uit alle situaties het positieve naar boven te halen en mensen hier bewust van te maken. Daarnaast is mijn visie dat overeenstemming in de hulpverlening tussen cliënt en hulpverlener de belangrijkste voorwaarde is

Ik zou het heel fijn vinden een uitnodiging voor een gesprek te ontvangen, waarin ik mijn brief nader kan uitleggen. Voor een opgave van mijn persoonlijke gegevens verwijs ik naar mijn C.V.

Hoogachtend,
Met citaat reageren