Los bericht bekijken
  #3  
Oud 9 oktober 2006, 14:06
GeTa GeTa is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 4 oktober 2006
Berichten: 3
GeTa is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief medewerker facilitair meldpunt

Wat ik weet is dat er 8 mensen van de 50 sollicitanten waren uitgenodigd en er 2 sollicitatierondes waren. Er gingen 2 mensen door naar de 2e ronde. De reden dat ik niet door ben gegaan naar de tweede ronde was dat ik absoluut een goed kandidaat was maar er waren mensen met meer ervaring en ze zochten iemand die mee dacht met de verdere ontwikkeling van het facilitair meldpunt en wilde doorgroeien (dit was trouwens niet duidelijk aangegeven in de advertentie). Ik heb vrij weinig ervaring in het facilitaire werkveld dat klopt maar ik zou naar mijn mening die functie wel kunnen vervullen. Toen het gesprek voorbij was en in ik in de auto naar huis zat en het gesprek naliep, dacht ik nog als ik ergens op afgewezen wordt dan is dat op het feit dat ik niet voldoende heb aangegeven dat ik graag mee wil denken aan die ontwikkeling en door wil groeien.

Het was een pittige sollicitatie, eerst met 2 mensen (direct leidinggevende en haar baas) en daarna een gesprek met 2 toekomstige collega's. Ondanks dat ik het niet ben geworden, zag ik het als een goede voorbereiding op nog komende gesprekken.
Met citaat reageren