Los bericht bekijken
  #1  
Oud 11 juli 2012, 17:05
RonB RonB is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 11 juli 2012
Berichten: 2
RonB is on a distinguished road
Standaard Sollicitatieprocedure zelf gestopt, zou nu weer willen solliciteren

Hoi allemaal, ik heb ff een stukje advies nodig. 3 jaar geleden ben ik door een reorganisatie mijn baan kwijtgeraakt. Dit na een lange periode van onzekerheid wat de nodige stress met zich meebracht. In diezelfde periode liep mijn relatie ook niet lekker en mijn zoontje van 1 was net geopereerd. Ik heb toen gereageerd op een vacature in dezelfde branche bij een goede organisatie. Ik ben toen ook gebeld om op gesprek te komen. Maar naarmate de dag van het gesprek dichterbij kwam kreeg ik het steeds benauwder. Ik kreeg een soort angst. Uiteindelijk heb ik het gesprek afgebeld. Dit via de voicemail van degene die mij heeft uitgenodigd. Nooit meer gesproken daarna.

Ondertussen heb ik 3 jaar in een andere branche gewerkt. Nu ben ik echter doordat mijn bedrijf failliet is gegaan weer mijn baan kwijtgeraakt. Maar ik ben ook tot de conclusie gekomen dat ik weer wil werken in mijn oude werkgebied. Dezelfde organisatie heeft wederom een vacature die mij past. Kan ik daar nog op solliciteren en is het verstandig om uit te leggen wat er destijds speelde bij mij?

Vr gr
Met citaat reageren