Los bericht bekijken
  #20  
Oud 25 augustus 2010, 16:20
ajhoff ajhoff is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 26 maart 2010
Berichten: 451
ajhoff is on a distinguished road
Standaard

Heb ook niet gezegd dat certificaten geen oplossing zijn

Het punt is dat je een werkgever moet kunnen tonen dat er enig beleid in je pad zit. Door willekeurig enkele losse certificaten te gaan halen maak je een rommelige indruk. Door een gericht traject te gaan volgen toon je initiatief en vermogen tot plannen. Een I-Tracks traject lijkt mij heel geschikt omdat het losse modulen betreft die toch een afgeronde opleiding vormen. Bovendien is het een bekende en erkende opleiding in de ICT. Even kijken op exin.nl en je vindt alle info.

Wat betreft het aantonen van niveau is een hele lastige waarmee heel veel mensen (ondergetekende incluis) worstelen. Ben zelf bezig met een academische studie (Open Universiteit) om mijn werk- denkniveau (heb afgerond HAVO met tal van HBO-niveau certificaten) op papier aan te kunnen tonen. Gezien het gemak waarmee ik de studie bedrijfskunde doe, heb ik het niveau wel, maar aantonen is iets heel anders en dat lukt me blijkbaar alléén door het papier te gaan halen.

Voor zover het een troost is, je bent dus niet de enige die met dit probleem worstelt
Met citaat reageren