Los bericht bekijken
  #1  
Oud 18 september 2007, 15:31
mrs.perrier mrs.perrier is offline
Lid
 
Geregistreerd: 18 september 2007
Berichten: 6
mrs.perrier is on a distinguished road
Standaard open sollicitatie apotheker

Hallo allemaal,

zie hieronder mijn allereerste sollicitatiebrief. Graag had ik geweten wat jullie ervan vonden? Dus shoot....

Het is nogal ongebruikelijk sollicitatiebrieven te schrijven voor een job als apotheker, omdat je meestal wordt opgebeld door de apotheker met een vacante betrekking. In dit geval is het een overkoepelende onderneming van apothekers.

Alvast bedankt!
Ellen



naam en voornaam
straat + nummer
postnummer en gemeente
gsmnummer
mailadres


naam onderneming
T.a.v. .....
straat + nummer
postnummer en gemeente

Knokke-Heist, 19 september 2007


Betreft: spontane sollicitatie voor de functie adjunct/provisor apotheker


Uw kenmerk: ac/adv/113.O6


Geachte mevrouw Coryn,

De visie van de Coop-groep waarin farmaceutische zorg, gezondheid, kwaliteit en de patiënt centraal staan spreekt mij zeer aan. Met deze brief wil ik graag mijn belangstelling voor een functie als adjunct/ provisor apotheker bij uw onderneming kenbaar maken.

Ik heb tijdens mijn opleiding en mijn jonge beroepsleven reeds de kans gehad om zeer leerrijke en deugddoende ervaringen op te doen in enkele apotheken. Ik ben ervan overtuigd dat ik als dynamische en creatieve apothekeres een positieve bijdrage kan leveren enerzijds aan een blijvend toekomstig succes van de onderneming en anderzijds aan het verstrekken van farmaceutische zorg.

Als pasafgestudeerde apothekeres heb ik een enorme bagage aan kennis en vaardigheden kunnen meesprokkelen die ik graag wil integreren en verder wil ontwikkelen in mijn toekomstige loopbaan. De afwisseling van magistrale bereidingen, het sociaal contact met de patiënten, het afleveren van geneesmiddelen en het verlenen van zorg evenals het samenwerken met collega’s maken voor mij de job als officina - apothekeres tot een boeiende uitdaging. Daarnaast beschik ik over een grote interesse voor cosmetica. Verder sta ik open voor de nieuwe uitdagingen die het beroep in de toekomst zal ondergaan.

Mocht er binnenkort een vacature zijn die past bij mijn opleiding en vaardigheden, ben ik vanzelfsprekend bereid mijn brief nader toe te lichten in een gesprek.
Voor nadere informatie verwijs ik u naar bijgevoegd curriculum vitae.

Met vriendelijke groet,




naam en voornaam





In bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren