Los bericht bekijken
  #7  
Oud 27 april 2009, 18:23
est3r est3r is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 20 april 2009
Berichten: 4
est3r is on a distinguished road
Post Re: Sollicitatiebrief pedagogisch medewerkster kinderdagverblijf

ik heb hem aangepast. Zouden jullie kunnen kijken of dit voldoende is?



Betreft: sollicitatie pedagogisch medewerkster


Geachte mevrouw Janssen,

Bij het zien van de vacature Pedagogisch medewerkster, was ik meteen enthousiast.

In juli 2008 heb ik mijn diploma SPW niveau 4 onderwijsassistent in ontvangst mogen nemen. Tijdens mijn studie heb ik stage gelopen op verschillende basisscholen, voornamelijk in de onderbouw. Ik heb veel geleerd in die periode, zoals het stimuleren van kinderen. Ik heb ondervonden dat mijn interesses het meest op pedagogisch terrein liggen dan op didactisch terrein.

Het is voor mij een uitdaging om met kinderen te werken, omdat ieder kind uniek is en zijn eigen karakter en kwaliteiten heeft. Die ontwikkeling wil ik graag stimuleren. Kinderen weten bij mij al snel wie ze voor zich hebben staan. Ik ben altijd open naar kinderen toe en benader ze op een positieve manier zodat ze zich veilig en geborgen voelen.
Op dit moment ben ik werkzaam als vervangster voor de instelling MIK. Door dit werk heb ik mij kunnen bewijzen op diverse instellingen met diverse doelgroepen. Ik werk graag in teamverband maar vind het ook fijn om zelfstandig te werken; een goede en open communicatie vind ik hierbij erg belangrijk.

Het lijkt mij een uitdaging om als pedagogisch medewerkster bij kdv leyenbroek aan de slag te gaan. Met mijn ambitieuze en gemotiveerde instelling weet ik zeker dat ik een positieve bijdrage kan leveren aan uw organisatie. Voor meer informatie over mijn opleidingen en werkervaring verwijs ik u naar mijn curriculum vitae

Met vriendelijke groet,


(handtekening)



Naam
Met citaat reageren