Los bericht bekijken
  #4  
Oud 23 oktober 2008, 16:45
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Commentaar op stagebrief

Dank jullie wel!
Mijn uiteindelijk versie:

Betreft: afstudeerstage


Geachte heer/mevrouw,

Dit schooljaar verwacht ik zowel mijn HBO-opleiding Commerciële Economie als mijn premaster Marketing af te ronden. Dit ongebruikelijke traject geeft blijk van mijn ambitie en gedrevenheid. In dit kader wil ik begin 2009 zowel mijn afstudeerscriptie alsmede een academische scriptie graag binnen uw organisatie verwezenlijken. Als voorbereiding hierop heb ik in de eerste helft van dit jaar stage gelopen bij een bedrijf in Argentinië, waardoor ik uitgebreid kennis heb kunnen maken met een internationale omgeving.

Enkele van mijn kerncompetenties zijn enthousiasme, prestatie- en resultaatgerichtheid, sterk analytisch vermogen, en in hoge mate gericht zijn op samenwerking en oplossingen. Daarbij ben ik een optimistisch persoon die elke tegenslag met een glimlach trotseert. Daarom kan ik goed met stress en kritiek omgaan. De kans om praktische kennis bij uw bedrijf op te doen zie ik als een enorme mogelijkheid. De mate van innovatie binnen uw onderneming is enorm en hoe uw organisatie voorop loopt in onder meer het gebruik van innovatieve media is erg inspirerend.

U zult een ambitieuze leerling aantreffen, die graag wilt groeien in zijn werk om zo snel mogelijk hogerop te komen. Iemand die eenvoudig en duidelijk zijn bevindingen kan presenteren na diepgaand onderzoek. Een open persoonlijkheid die advies en kritiek graag tot zich neemt en daar ook op een structurele manier vorm aan kan geven. Dit alles blijkt uit relevante eerdere ervaringen op school en werk.

Graag zou ik willen vragen om een gesprek waarin de mogelijkheden om mijn afstudeerstage bij uw fascinerende bedrijf te kunnen doen worden besproken. Ik vertrouw erop binnenkort hiertoe een uitnodiging van u te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Wat vinden jullie hiervan?
Met citaat reageren