Los bericht bekijken
  #5  
Oud 23 oktober 2008, 22:01
Ri@nne Ri@nne is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 oktober 2008
Berichten: 405
Ri@nne is on a distinguished road
Standaard Re: Commentaar op stagebrief

Dag ODT/Gast,

Een paar puntjes nog

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niet geregistreerd Bekijk bericht
Enkele van mijn kerncompetenties zijn enthousiasme, prestatie- en resultaatgerichtheid, sterk analytisch vermogen,geen komma en in hoge mate gericht zijn op samenwerking en oplossingen. Daarbij ben ik een optimistisch persoon die elke tegenslag met een glimlach trotseert. Ik kan goed met stress en kritiek omgaan. De kans om praktische kennis bij uw bedrijf op te doen zie ik als een enorme mogelijkheid. Voorstel: De mogelijkheid om praktische kennis bij uw bedrijf op te doen zie ik als een uitdagende (of geweldige) kans. De mate waarin u voorop loopt met het gebruik van innovatieve media vind ik inspirerend.

U zult een ambitieuze leerling aantreffen, die graag wilt (zonder de letter t) groeien in zijn werk en hogerop wil komen. Iemand die eenvoudig en duidelijk zijn bevindingen kan presenteren na diepgaand onderzoek. Een open persoonlijkheid die advies en kritiek graag tot zich neemt en daar ook (ook) weglaten op een structurele manier vorm aan kan geven. Dit alles blijkt uit relevante eerdere ervaringen op school en werk. De laatste zin weglaten. In een gesprek kun je daar verder op in gaan.

Graag zou ik met u een gesprek willen hebben waarin de mogelijkheden om mijn afstudeerstage bij uw fascinerende bedrijf te kunnen doen worden besproken. Ik vertrouw erop binnenkort hiertoe een uitnodiging van u te mogen ontvangen.
__________________
Rianne
Met citaat reageren