Los bericht bekijken
  #2  
Oud 16 januari 2007, 22:45
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief Machinist

Een interessante carriereswitch. In rood geef ik je wat tips. Je vindt ze in je brief. Als je de tips verwerkt heb wil ik nog wel een keer naar je brief kijken.

P.S. Misschien mag je mij wel een keer met de trein vervoeren als je de baan krijgt, want ik woon in Leeuwarden en ga regelmatig met de trein. Je wilt toch machinist op een personentrein worden of begrijp ik het verkeerd?



Dit is mijn brief (tot nog toe):

Ik las de vacature van machinist/steward in de Leeuwarder Courant van 13 januari jongstleden en dacht meteen: dit is een baan voor mij. Ik zal u vertellen waarom.

Het “spoor” is mij met de paplepel ingegoten. Mijn vader werkte als hoofdconducteur bij de Nederlandse Spoorwegen en heeft mij als “kleine jongen” vaak meegenomen op de trein. Het werk van de machinist heeft vanaf die tijd mijn interesse gewekt. Vertel hier waarom het je interesse heeft.

Op dit moment ben ik werkzaam als beslisser Claim Werkloosheidswet bij UWV maar ben toe aan een nieuwe functie die beter aansluit bij mijn interesses. Wat zijn die interesses?

In mijn huidige werk is flexibiliteit van groot belang. Daarnaast is nauwkeurigheid en een grote mate van zelfstandigheid onontbeerlijk.
Deze ervaring maakt mij dé kandidaat om uw klanten veilig, betrouwbaar en vriendelijk te vervoeren. Ben je ook bereid een opleiding te volgen voor dit werk? Dit vermelden

Ik zie uw uitnodiging voor een gesprek met veel plezier tegemoet en kijk uit naar de kans mijn enthousiasme over deze baan verder toe te lichten. Voor verdere informatie met betrekking tot mijn werkervaring verwijs ik naar mijn curriculum vitae.[/QUOTE]
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren